Jeg er Mistress Canvas, - et navn jeg er blevet givet og jeg elsker det.
Jeg kontaktede Mistress første gang for nogle år siden og mædte Mistress til en samtale og et par seancer, men jeg var ikke klar ! Men efter nogle år kontaktede jeg hende igen, og det vidste sig at jeg var mere end klar. Mistress har taget sig så godt af mig og trænet mig til at blive en bedre og bedre slave for hende. Mine primære grunde til at blive hos Mistress er at Hun er en god og empatisk person. Hun forstår mig, mine reaktioner og følelser, og hun bekymrer sig om mig. Jeg føler mig så tryg, hørt, set og jeg stoler 100% på hende. Mistress er meget dygtig og erfaren, men også ydmyg og interesseret i at lære nye ting og lytte til mig og hvordan jeg oplever tingene. Vores kinks og vores synspunkter på BDSM stemmer så godt overens. Både i sessioner og praksis og når vi diskuterer principper, er vi enige og matcher så godt. SMistress har så meget mere at lære mig, og jeg har så meget mere at lære og udvikle, og jeg kan ikke forestille mig en bedre lærer. Sidst , men ikke mindst så er jeg er meget tiltrukket af Mistress. Hun er meget sexet, og det er vigtigt for mig. Hun er også sjov og har en god sans for humor, hvilket hun lader skinne igennem i vres seancer. Jeg elsker hende,men ikke på en måde, der gør mig anmasende, trængende eller irriterende. Jeg er så velsignet og taknemmelig for at være hendes slave og især hendes lærred.